dijous, 25 de maig del 2017

#09 ELS FILLS DE L'ATLÀNTIDA - UNA PRESENTADORA D'EXCEPCIÓ



El dia 13 de juny em sentiré molt ben acompanyat. No només per la vostra assistència, que us agraeixo i que m’il·lusiona, a més, tindré el plaer de fer-ho de la mà d’una presentadora de luxe. Ella és la Maria Carme Roca, a qui admiro com a escriptora i també per ser una persona extraordinària.
Crec que l’any passat ens anunciava ella mateixa que havia escrit cinquanta llibres i avui, mirant a la seva web, veig que ja en porta cinquanta-quatre. No és fàcil escriure tant i fer-ho tant bé, però aquesta és ella. Escriu amb elegància i recrea escenaris com ningú. Sembla fàcil, però no ho és pas, us puc donar fe. La seva bibliografia és tant gran que no en faré una llista, però em permeto recomanar-vos alguna de les seves obres: “Barcino” i “La filla dels déus”. De premis en té un grapat, quasi tants com obres, però hi destaco el premi Néstor Luján de novel·la històrica del 2006. Senzillament, és un luxe que m’acompanyi aquest tros d’autora.
Us diré que quasi em fa més il·lusió que m’acompanyi ella, que el fet de presentar un llibre. Li vaig demanar des de la vergonyeta del que mira cap amunt i enseguida em va dir que si i #ContentaContenta de fer-ho.
Mil gràcies per acompanyar-me, amiga!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada