dilluns, 6 de febrer del 2017

PROPERES PUBLICACIONS


Portava molt de temps sense posar-vos al dia de les meves properes publicacions i, tot i que encara queden alguns detalls que concretar, em moria de ganes de compartir amb tots vosaltres l'estat dels nous projectes. Si us he de ser sincer, l'any passat va ser bastant infructuós i intens, ple de negociacions, alguna decepció i moltes esperes, però finalment tot ha arribat a bon port i crec que ja és l'hora de desvetllar alguna coseta del que s'acosta .

Fa tres mesos, L'herència de Jerusalem va arribar a la màgica xifra de 20000 lectors. Sí, tots vosaltres, o alguns de vosaltres, heu fet possible que la meva primera novel·la aconseguís unes xifres de venda al·lucinants. Arribar a tant públic començant aquest camí des de l'autoedició per culminar-LO través d'una editorial convencional, ha estat un periple que no oblidaré mai. Per aquest motiu, he preparat un vídeo d'agraïment dedicat a tots vosaltres, els meus lectors.




De vegades tinc la sensació que aquesta novel·la està tocada per una vareta màgica que no cessa de concedir-me tots els desitjos que li demano i de sorprendre'm amb noves i immillorables notícies. En aquest 2017 segueixen les sorpreses i les novetats, i jo encantat de poder-vos-les explicar. Així que, allà vaig ... Ja és oficial que l'edició en català sortirà en edició especial de tapa tova abans de Sant Jordi i espero estar aquest dia als carrers per compartir aquest moment amb tots vosaltres. Espero poder-vos donar més detalls en dates futures, quan resolgui un parell o tres de serrells que estan encara a l'aire.


Però aquest any em depara moltes més sorpreses i, espero que també molts èxits gràcies al vostre suport i complicitat. Tot ha de començar el 7 de juny, de manera que ja està en marxa el compte enrere perquè vegi la llum "Els fills de l'Atlàntida", una novel·la històrica en que pretenc proposar una visió terrenal de la religió i dels déus que adoren, encara avui, les diferents confessions del món. En ella hi ha lloc per a la tragèdia, l'esperança, l'amor i la màgia; tot això en un còctel ben agitat i ple de sentiments i sensacions. Ediciones Javisa23 llançarà l'edició en castellà i Columna Edicions, de Grup62, ho farà amb l'edició en català. Sortirà estiuenca i elegant, amb tapa dura i sobrecoberta i una portada impressionant que encara no us puc mostrar. Així doncs, si no sabíeu quina seria la vostra lectura aquest estiu, recordeu que teniu una cita amb "Els fills de l'Atlàntida".


Queden 121 dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada